Stručni rad
Uloga i značaj sportske gimnastike u razrednoj nastavi
Kamenka Živčić Marković
; Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U razrednoj nastavi, od 1. do 4. razreda osnovne škole, od ukupno 106 nastavnih tema i cjelina koje su predviđene i zastupljene u nastavnom planu i programu tjelesne i zdravstvene kulture, 47 tema obuhvaća različite gimnastičke sadržaje. To znači da od ukupnog broja sportskih sadržaja, a koji se odnose na ostale sportove, oko 44,4% čine gimnastičke kretne strukture. Teme koje su vezane uz gimnastički sport, a sukladno njegovim glavnim karakteristikama i njemu pripadajućih disciplina, mogu se podijeliti u četiri skupine: osnove akrobatika, osnove preskoka, osnove visova i upora na spravama i osnove ravnotežnih položaja na uskim površinama. Stoga je cilj ovoga rada bio prikazati ulogu i značaj gimnastičkog sporta u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi, posebice u razrednoj nastavi, a sa željom da se gimnastika što više približi i bolje upozna.
Ključne riječi
sportska gimnastika; osnovna škola; razredna nastava
Hrčak ID:
66271
URI
Datum izdavanja:
30.12.2010.
Posjeta: 6.589 *