Skip to the main content

Review article

Strategija alternativnog pravca za interventno upravljanje prometom temeljena na ITS: Studija slučaja gradskih zidina Xi'an Minga

Yonggang Wang orcid id orcid.org/0000-0002-9365-1851 ; Chang’an University, School of Highway, Middle Section of South 2 Ring Rd., Xi’an 710064, China
Chunbo Zhang ; Chang’an University, School of Highway, Middle Section of South 2 Ring Rd., Xi’an 710064, China


Full text: croatian pdf 1.307 Kb

page 359-364

downloads: 508

cite

Full text: english pdf 1.307 Kb

page 359-364

downloads: 1.819

cite


Abstract

Interventno upravljanje prometom zahtijeva integraciju strategija koje obuhvaćaju napredno prikupljanje /širenjenje informacija o pogreškama, i učinkovit sustav emitiranja poruka. Približni "stalni" alternativni pravci koji kombiniraju inteligentne mjere transportnog sustava mogli bi objektivno igrati važnu ulogu u podržavanju kategorije ublažavanja posebnog zagušenja i upravljanja incidentima. Ovaj rad pokušava riješiti metodologiju davanja prioriteta takvim "stalnim" alternativnim pravcima preko glavnih generatora / atraktora prometa za strategije navođenja i preusmjeravanja prometa u odgovarajućoj lokalnoj mreži. Demonstrira se scenarij interventnog upravljanja i rada kako bi se razmotrili prikupljeni stvarni podaci o prometu, procjeni mjesta i trajanja incidenta, identifikaciji alternativnih pravaca i uzroku zagušenja integrirani sa ITS (Inteligentnim Transportnim Sustavima), koristeći mješovitu mrežu blizu gradskih zidina Xi'an Minga kao VISSIM primjera. Konačno, razmatraju se vrste vodećih znakova dijagramske rute s uzorcima primjene.

Keywords

alternativni pravac; gradske zidine Xi'an Minga; interventno upravljanje; ITS mjera; preusmjeravanje prometa; vodeći znak

Hrčak ID:

100259

URI

https://hrcak.srce.hr/100259

Publication date:

15.4.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 3.342 *