Professional paper
Novi mediji kao kreatori hrvatskog turističkog imidža
Mile Čolić
; Croatia osiguranje, Zagreb, Hrvatska
Abstract
Novi mediji su rezultat tehnoloških inovacija koje su donijele nove mogućnosti u prijenosu komunikacija i informacija, a razvoj svjetskog gospodarstva u budućnosti je nezamisliv bez interneta. Zadnjih godina internet se nametnuo kao dominantni novi medij, a broj putnika čije je putovanje usmjereno informacijama s interneta kontinuirano se povećava. Relevantne institucije u hrvatskom turizmu su prepoznale mogućnosti novih medija te ih učinkovito koriste kod oglašavanja. Analizom programa rada Hrvatske turističke zajednice za 2013. godinu utvrđeno je da će se uložiti značajna sredstva u online komuniciranje, prvenstveno u internet oglašavanje. Na osnovu istraživanja koje je proveo specijalizirani portal ''Poslovni turizam'' može se utvrditi da hrvatski hoteli pri oglašavanju nude online rezervacije smještaja u većini slučajeva. U budućnosti udio u Internet oglašavanju kontinuirano će se povećavati te će značajno utjecati na prepoznatljivost Hrvatske kao turističke destinacije.
Keywords
novi mediji; internet; turizam; razvoj
Hrčak ID:
104438
URI
Publication date:
3.6.2013.
Visits: 3.140 *