Skip to the main content

Review article

Konkurentnost turističke destinacije – studija slučaja (case study) Riječki karneval

Daniela Gračan ; Faculty for management in tourism and catering in Opatija
Andreja Rudančić-Lugarić ; Faculty for management in tourism and catering in Opatija


Full text: croatian pdf 401 Kb

page 271-281

downloads: 5.607

cite


Abstract

Organizacija događaja je djelovala kao dio cjelokupne industrije turizma ili kao potpora u usluzi turizma. No, glavni trend u svijetu u posljednjih desetak godina je porast i ekspanzija organizacije događaja koja počinje djelovati samostalno kao turizam događaja. Turizam događaja, koji uključuje organiziranje festivala,
koncerata, poslovnih sastanaka, konferencija, izložba, ubrzano se razvija te daje dodatni ekonomski i gospodarski doprinos sveukupnom turizmu. S naznakom na dugoročnost globalne ponude i potražnje, turizam događaja može zorno pokazivati svoju učinkovitost u podizanju atraktivnosti grada domaćina, privlačenju posjetitelja, stvaranju novih radnih mjesta i ekonomskoj dobrobiti. Iako se uvidi ekspanzivni trend, turizam događaja je teško pratiti u kvantificiranom smislu. U ovom radu se obuhvaća teorijski okvir za razumijevanje turizma događaja, tipizacija organiziranih događaja te primjer Riječkog karnevala kao konkurentna atraktivnost grada Rijeke.

Keywords

turizam događaja; teorijski okvir; turistička destinacija; konkurentnost; Riječki karneval

Hrčak ID:

108216

URI

https://hrcak.srce.hr/108216

Publication date:

24.7.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 8.616 *