Pregledni rad
Konkurentnost turističke destinacije – studija slučaja (case study) Riječki karneval
Daniela Gračan
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
Andreja Rudančić-Lugarić
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
Sažetak
Organizacija događaja je djelovala kao dio cjelokupne industrije turizma ili kao potpora u usluzi turizma. No, glavni trend u svijetu u posljednjih desetak godina je porast i ekspanzija organizacije događaja koja počinje djelovati samostalno kao turizam događaja. Turizam događaja, koji uključuje organiziranje festivala,
koncerata, poslovnih sastanaka, konferencija, izložba, ubrzano se razvija te daje dodatni ekonomski i gospodarski doprinos sveukupnom turizmu. S naznakom na dugoročnost globalne ponude i potražnje, turizam događaja može zorno pokazivati svoju učinkovitost u podizanju atraktivnosti grada domaćina, privlačenju posjetitelja, stvaranju novih radnih mjesta i ekonomskoj dobrobiti. Iako se uvidi ekspanzivni trend, turizam događaja je teško pratiti u kvantificiranom smislu. U ovom radu se obuhvaća teorijski okvir za razumijevanje turizma događaja, tipizacija organiziranih događaja te primjer Riječkog karnevala kao konkurentna atraktivnost grada Rijeke.
Ključne riječi
turizam događaja; teorijski okvir; turistička destinacija; konkurentnost; Riječki karneval
Hrčak ID:
108216
URI
Datum izdavanja:
24.7.2013.
Posjeta: 9.516 *