Skip to the main content

Professional paper

Primjena Kataloga ciljeva učenja u procjeni kompetencija predškolske djece

Joško Sindik ; Institute of Anthropology, Zagreb, Croatia
Ivana Šunjić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, Croatia
Ana Čosić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, Croatia
Tamara Budisavljević orcid id orcid.org/0000-0002-5315-6098 ; Kindergarten "Limač", Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 412 Kb

page 117-135

downloads: 1.299

cite


Abstract

Provjerili smo primjenljivost pristupa dječjim kompetencijama iz dječjeg vrtića u kantonu Bern u Švicarskoj na uzorku djece školskih obveznika u odgojnim skupinama dječjeg vrtića »Trnoružica« u Zagrebu, primjenom skale procjene Katalog ciljeva učenja. Utvrđeno je da su pojedine vrste kompetencija u podjednakoj mjeri razvijene kod djece. Također nismo pronašli statistički značajne razlike između dječaka i djevojčica u izraženosti pojedinih kompetencija. Pronašli smo statistički značajne razlike između pojedinih odgojnih grupa u razvijenosti pojedinih kompetencija, kao i u ukupnom rezultatu na Katalogu ciljeva učenja. Mogućnost generalizacije rezultata ovoga istraživanja je ograničena, prvenstveno zbog malog i namjernog uzorka sudionika. Pretpostavljamo da bi Katalog ciljeva učenja mogao biti koristan u praktičnom radu odgojitelja, uz neka metrijska poboljšanja.

Keywords

predškolska djeca; dječje kompetencije; spremnost za školu

Hrčak ID:

109516

URI

https://hrcak.srce.hr/109516

Publication date:

10.9.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 2.307 *