Skip to the main content

Preliminary communication

Stajalište o školskom vjeronauku. Poziv na kooperativni konfesionalni školski vjeronauk

Arbeitsgemeinschaft Evangelischer Erzieher in Deutschland e.V. AEED ; Comenius Institut, Münster, Deutschland


Full text: croatian pdf 554 Kb

page 170-172

downloads: 354

cite


Abstract

Novonastala situacija u školi stavlja školski vjeronauk pred nove izazove. Nastavni se planovi liberaliziraju, neke škole dobivaju sve više autonomije, a u Njemačkoj je skraćeno i trajanje gimnazijskog obrazovanja. Stoga su "slabiji predmeti", kao što su glazbeni i sportski odgoj, ali i vjeronauk i etika, stavljeni u drugi plan. Međutim, nestanak mnogih tradicija u društvu i složenost suvremenoga svijeta pozivaju na usmjeravanje i postavljaju pitanja o smislu života. Školski vjeronauk može i mora pomoći učenicima u pronalaženju samih sebe i u tumačenju svijeta postavljajući tako čvrste temelje sposobnosti osobnog snalaženja u životu. Vjeronauk mora imati stalno mjesto u svim godištima školovanja i ne smije se zanemarivati zbog praktičnih školskih razloga.

Keywords

školski vjeronauk; smisao života; složenost suvremenog svijeta; pronalaženje samoga sebe

Hrčak ID:

112074

URI

https://hrcak.srce.hr/112074

Publication date:

24.6.2012.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.423 *