Technical gazette, Vol. 20 No. 6, 2013.
Original scientific paper
Povezanost kulturnih vrijednosti i sustava upravljanja odnosima s korisnicima
Stevan Milisavljević
; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia
Slavica Mitrović
; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia
Leposava Grubić Nešić
; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia
Goran Šimunović
orcid.org/0000-0002-7159-2627
; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Mechanical Engineering Faculty in Slavonski Brod, Trg Ivane Brlić Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Croatia
Dražan Kozak
orcid.org/0000-0001-5245-4686
; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Mechanical Engineering Faculty in Slavonski Brod, Trg Ivane Brlić Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Croatia
Aco Antić
orcid.org/0000-0002-8520-762X
; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia
Abstract
Rad prikazuje istraživanje koje je za cilj imalo prepoznati korelacije i razlike određenih kulturnih vrijednosti i ponašanja zaposlenih u poslovnom sustavu te korisnika poslovnog sustava. Istraživanje kulturnih vrijednosti predstavlja osnovu za uspostavljanje željenog ponašanja i temelj za poduzimanje određenih mjera kojima će se formirati kultura i ponašanje zaposlenih koji odgovaraju i poslovnom sustavu i korisnicima. Rezultati istraživanja pokazuju postojanje razlika u sustavima vrijednosti zaposlenih i korisnika značajnih za Customer Relationship Management (CRM), tako što korisnici poslovnog sustava imaju veću samousmjerenost od zaposlenih u poslovnom sustavu, da su skloniji prihvaćanju stimulacija i hedonizmu, ali da istovremeno imaju manje izražene tradicionalne vrijednosti od zaposlenih. Usklađivanje sustava vrijednosti kod zaposlenih i korisnika doprinosi kvalitetnijoj komunikaciji i uspješnijem poslovanju.
Keywords
kulturne vrijednosti; upravljanje odnosima među korisnicima; zaposleni i korisnici
Hrčak ID:
112323
URI
Publication date:
20.12.2013.
Visits: 2.736 *