Acta turistica, Vol. 24 No. 2, 2012.
Preliminary communication
UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA TURISTA
Miloš Bigović
; University of Montenegro, Faculty of Economics
Abstract
Cilj ovog istraživanja provedenog u Crnoj Gori je istraživanjem odnosa između percipirane kvalitete destinacije i intencija ponašanja turista pružiti osnovu za kreiranje dva univerzalna popisa indikatora – “osam A” i “četiri R”. Empirijsko vrednovanje formativnog modela potvrdilo je valjanost predloženih okvira. Grupa od osam atributa destinacije u znatnoj mjeri utječe na percipiranje kvalitete ponude destinacije što je u pozitivnoj relaciji s intencijama ponašanja turista: ponovni dolazak u destinaciju; preporučivanje destinacije; prepričavanje doživljaja iz destinacije; prisjećanje doživljaja iz destinacije. Ova saznanja omogućuju bolje razumijevanje načina na koje je na razini turističke destinacije moguće mjeriti percipiranu kvalitetu i namjere ponašanja.
Keywords
percipirana kvaliteta; namjere ponašanja; turistička destinacija; formativni indikatori; Crna Gora
Hrčak ID:
114424
URI
Publication date:
1.12.2012.
Visits: 2.561 *