Skip to the main content

Professional paper

DIJETE S ADHD POREMEĆAJEM I ŠKOLA

Sandra Kadum-Bošnjak


Full text: croatian pdf 97 Kb

page 113-121

downloads: 18.097

cite


Abstract

Autorica u radu ističe da se pred dijete postavljaju sve veći zahtjevi, dok je tolerancije, razumijevanja i pomoći sve manje i da pomoć, u obliku kakva je djetetu potrebna, najčešće izostaje.
Ukazuje se na terminološku neujednačenost, različitost definicija i klasifikacija i ističe da se danas najčešće primjenjuju sljedeće dvije bazične klasifikacije DSM–IV i MKB–10.
Autorica daje odgovor na pitanje Kako prepoznati dijete s ADHD poremećajem? i nudi odgovor kako škola može pomoći takovom djetetu.

Keywords

ADHD poremećaj; pomoć; razumijevanje; škola; terminološka neujednačenost; tolerancija

Hrčak ID:

11546

URI

https://hrcak.srce.hr/11546

Publication date:

5.12.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 23.134 *