Preliminary communication
Poslovni turizam u funkciji unaprjeđenja turizma grada Opatije
Romina Alkier Radnić
Ivan Herak
Andreja Rudančić-Lugarić
Abstract
Turizam je područje koje se danas izuzetno brzo preobličuje u područjima ponude i potražnje. To uvelike
utječe na intenzitet i kvalitetu razvoja turizma u mnogim hrvatskim turističkim odredištima. U okviru
turističkih kretanja, izdvojili su se različiti oblici turizma, oslovljeni promjenama u načinu života čovjeka,
obavljanju, usavršavanju i organizaciji njegovih poslovnih aktivnosti. U ovomu kontekstu, značajno mjesto
pripada poslovnomu turizmu čija je ekspanzija i značaj uočljiv na osnovi mnogih pokazatelja. Kroz razvoj
poslovnoga turizma, mogu se realizirati višestruki ciljevi turističkoga odredišta, poput urbane obnove, po
-
boljšavanja infrastrukture i povećanja kapaciteta turizma. Osim toga, veliki međunarodni skupovi mogu
pridonijeti, ne samo ekonomskomu napretku odredišta, već doprinijeti međunarodnomu ugledu turistič
-
koga odredišta u kojemu se kongres održava. Cilj je ovoga rada obuhvatiti, prikazati i analizirati kvantitativne i kvalitativne pokazatelje poslovnoga turizma grada Opatije te prezentirati aplikativne pokazatelje
kroz udio poslovnih turista u ukupnomu broju turista grada Opatije. Svrha rada je naglasiti značajnu ulogu
poslovnoga turizma u unaprjeđenju turizma jednoga uglednoga turističkoga odredišta te projicirati određene zaključke i subjektivna mišljenja, koja bi mogla biti značajna zainteresiranim subjektima u sagledavanju kako ohrabrujućih tako i upozoravajućih stanja.
Keywords
poslovni turizam; kvantitativni i kvalitativni pokazatelji sadašnjega stanja; unaprjeđenje turističkoga odredišta; grad Opatija
Hrčak ID:
116454
URI
Publication date:
31.12.2013.
Visits: 4.284 *