Skip to the main content

Other

RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2

Dinko Štimac


Full text: croatian pdf 466 Kb

page 169-179

downloads: 1.080

cite


Abstract

Tekst se bavi fenomenom FPS (first person shooter) igara i njihovim korištenjem kao simulacijskih alata za trening vojnika. Posebno se koncentrira na igru Armed Assault i njezin mod ACE. Također, nastoji se razviti preliminarni uvid u ulogu modova u stvaranju sve preciznijih simulatora. Vojska je prepoznala potencijal komercijalnih FPS-ova u preciznom simuliranju ratišta, posebno u smislu korištenja tog potencijala za trening jedinica na razini voda. Propituju se izvjesni pogledi prema kojima igranje igara dovodi do blaziranosti igrača i stvaranja dojma o ratu kao beskrvnoj i čistoj zabavi. Također, upozorava se na potencijal simulacija da u kontekstu suvremenih oružanih sila AVF (all volunteer force) tipa razviju bar kod dijela civilnog stanovništva bolje razumijevanje vojske kako bi se na taj način povećao nadzor koji civilni sektor može uspostaviti nad profesionalnim vojnim sektorom.

Keywords

First Person Shooter; Virtual Battlespace 2; All Volunteer Force; simulacija; virtualna stvarnost; vojska

Hrčak ID:

118738

URI

https://hrcak.srce.hr/118738

Publication date:

28.1.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.314 *