Other
RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2
Dinko Štimac
Full text: croatian pdf 466 Kb
page 169-179
downloads: 1.080
cite
APA 6th Edition
Štimac, D. (2013). RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2. Polemos, XVI (32), 169-179. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/118738
MLA 8th Edition
Štimac, Dinko. "RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2." Polemos, vol. XVI, no. 32, 2013, pp. 169-179. https://hrcak.srce.hr/118738. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Štimac, Dinko. "RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2." Polemos XVI, no. 32 (2013): 169-179. https://hrcak.srce.hr/118738
Harvard
Štimac, D. (2013). 'RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2', Polemos, XVI(32), pp. 169-179. Available at: https://hrcak.srce.hr/118738 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Štimac D. RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2. Polemos [Internet]. 2013 [cited 2024 December 22];XVI(32):169-179. Available from: https://hrcak.srce.hr/118738
IEEE
D. Štimac, "RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2", Polemos, vol.XVI, no. 32, pp. 169-179, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/118738. [Accessed: 22 December 2024]
Abstract
Tekst se bavi fenomenom FPS (first person shooter) igara i njihovim korištenjem kao simulacijskih alata za trening vojnika. Posebno se koncentrira na igru Armed Assault i njezin mod ACE. Također, nastoji se razviti preliminarni uvid u ulogu modova u stvaranju sve preciznijih simulatora. Vojska je prepoznala potencijal komercijalnih FPS-ova u preciznom simuliranju ratišta, posebno u smislu korištenja tog potencijala za trening jedinica na razini voda. Propituju se izvjesni pogledi prema kojima igranje igara dovodi do blaziranosti igrača i stvaranja dojma o ratu kao beskrvnoj i čistoj zabavi. Također, upozorava se na potencijal simulacija da u kontekstu suvremenih oružanih sila AVF (all volunteer force) tipa razviju bar kod dijela civilnog stanovništva bolje razumijevanje vojske kako bi se na taj način povećao nadzor koji civilni sektor može uspostaviti nad profesionalnim vojnim sektorom.
Keywords
First Person Shooter; Virtual Battlespace 2; All Volunteer Force; simulacija; virtualna stvarnost; vojska
Hrčak ID:
118738
URI
https://hrcak.srce.hr/118738
Publication date:
28.1.2014.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.314
*