Skip to the main content

Essays

Zajednica koja uči: prevladavanje podijeljenosti teorije i prakse

Edita Slunjski ; Department of pedagogy, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb


Full text: croatian pdf 3.514 Kb

page 12-15

downloads: 2.701

cite


Abstract

Pokušaji linearnog ‘prevođenja’ teorije u odgojno-obrazovnu praksu imaju slab utjecaj na poboljšanje njezine kvalitete. Istodobno, razumijevanje i prihvaćanje dvosmjernog, recipročnog odnosa teorije i prakse odgoja i obrazovanja može voditi postupnom reduciranju jaza među njima. Zato se sve više zastupa ideja profesionalnog učenja u samoj praksi, koje je usmjereno razvoju istraživačkih i refleksivnih kompetencija odgajatelja, što može voditi ostvarivanju kvalitetnije
(refleksivne) prakse, ali i razvoju novih teorija.

Keywords

Dijete; Vrtić; Obitelj

Hrčak ID:

123787

URI

https://hrcak.srce.hr/123787

Publication date:

10.9.2012.

Visits: 4.548 *