Skip to the main content

Original scientific paper

Narativni diskurs predškolske djece s posebnim jezičnim teškoćama

Diana Arapović ; University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Department of Speech and Language Pathology
Marinka Grobler ; The Counselling Centre for Children, Adolescents and Parents, Ljubljana, Slovenia
Maša Jakubin ; University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Laboratory for psycholinguistics POLIN


Full text: croatian pdf 242 Kb

page 1-6

downloads: 2.787

cite


Abstract

Posebne jezične teškoće su termin koji se koristi za djecu urednog sluha, bez oštećenja SŽS-a, dobrih neverbalnih sposobnosti i urednoga intelektualnog i emocionalnog razvoja, čiji jezični razvoj ne odgovara njihovoj dobi. Takve teškoće mogu uključivati sve
jezične sastavnice (fonologiju, morfologiju, semantiku, sintaksu i pragmatiku), ili samo jednu od njih. Djeca s posebnim jezičnim teškoćama, tijekom cijelog predškolskog perioda, u najvećem broju slučajeva, nisu sposobna samostalno ispričati priču na zadanu
temu. Poticaj za pripovijedanje djece s posebnim jezičnim teškoćama mora biti visoko strukturiran.

Keywords

posebne jezične teškoće; narativni diskurs

Hrčak ID:

123820

URI

https://hrcak.srce.hr/123820

Publication date:

1.7.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 5.200 *