Logopedics, Vol. 2 No. 1, 2010.
Original scientific paper
Narativni diskurs predškolske djece s posebnim jezičnim teškoćama
Diana Arapović
; University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Department of Speech and Language Pathology
Marinka Grobler
; The Counselling Centre for Children, Adolescents and Parents, Ljubljana, Slovenia
Maša Jakubin
; University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Laboratory for psycholinguistics POLIN
Abstract
Posebne jezične teškoće su termin koji se koristi za djecu urednog sluha, bez oštećenja SŽS-a, dobrih neverbalnih sposobnosti i urednoga intelektualnog i emocionalnog razvoja, čiji jezični razvoj ne odgovara njihovoj dobi. Takve teškoće mogu uključivati sve
jezične sastavnice (fonologiju, morfologiju, semantiku, sintaksu i pragmatiku), ili samo jednu od njih. Djeca s posebnim jezičnim teškoćama, tijekom cijelog predškolskog perioda, u najvećem broju slučajeva, nisu sposobna samostalno ispričati priču na zadanu
temu. Poticaj za pripovijedanje djece s posebnim jezičnim teškoćama mora biti visoko strukturiran.
Keywords
posebne jezične teškoće; narativni diskurs
Hrčak ID:
123820
URI
Publication date:
1.7.2010.
Visits: 5.200 *