Skip to the main content

Original scientific paper

Suvremeno poduzetništvo u korelaciji s vanjskom trgovinom

Marina Gašić ; Hrvatska
Matej Galić ; Belje d.d. /PC Remont, Osijek, Hrvatska


Full text: croatian pdf 263 Kb

page 111-119

downloads: 2.441

cite

Full text: english pdf 263 Kb

page 111-119

downloads: 1.882

cite


Abstract

U današnjem vremenu globalizacije gdje je velika dostupnost informacija, znanja, roba i usluga, ali i gdje je izuzetno velika konkurencija, suvremeni bi poduzetnik, kako bi uspio na zahtjevnom tržištu, trebao posvetiti pažnju vanjskoj trgovini. Vanjska trgovina suvremenom poduzetniku pruža mogućnosti uvoza potrebnih resursa koji mu nisu dostupni ili su skuplji na domaćem tržištu te plasiranje roba i usluga na inozemno tržište gdje može postići bolje cijene i gdje je veća potražnja. U radu su objašnjene novije teorije vanjske trgovine u kojima autori nastoje objasniti funkcioniranje suvremene vanjske trgovine u različitim uvjetima poput stanja gospodarstva, dostupnosti resursa ili odnosu ponude i potražnje za proizvodom.

Keywords

vanjska trgovina; teorije; suvremeni poduzetnik

Hrčak ID:

130181

URI

https://hrcak.srce.hr/130181

Publication date:

1.6.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 6.528 *