Entrepreneurial learning, Vol. 2 No. 2, 2012.
Original scientific paper
Mirjana Borota Popovska
; Institute for Sociological, Political and Juridical Research- Skopje
Marija Topuzovska
orcid.org/0000-0001-6069-5690
; Institute for Sociological, Political and Juridical Research- Skopje
Vasil Popovski
; Institute for Sociological, Political and Juridical Research- Skopje
Abstract
Budući da je cjeloživotno učenje prepoznato je kao jedan od prioriteta potreba za pojedinca, organizacije i društva i mnogo različitih metoda učenja, tehnika i aktivnosti se stalno stvara i primjenjuje za izgradnju i razvoj potrebnih znanja, vještina i kompetencija, pitanje koje se nameće je: Kakav oblik cjeloživotnog učenja je najprikladniji za najbolju prilagodbu na brze promjene u 21.stoljeću u svijetu rada? Ili više specifično: Što ljudi misle i / ili očekuju od cjeloživotnog učenja, tako da se može smatrati učinkovito i najprikladnije? Za tu je svrhu, ovaj rad dijeli saznanja iz istraživanja provedenog na studentima postdiplomskog studija Upravljanje ljudskim resursima u okvirima Instituta za sociološka, politička i pravna istraživanja kao formalni tip obrazovanja i dio cjeloživotnog učenja u području organizacijskih / poslovnih studija.
Keywords
cjeloživotno učenje; vještine i kompetencije; promjene u 21. stoljeću; svijet rada
Hrčak ID:
130232
URI
Publication date:
1.12.2012.
Visits: 1.495 *