Skip to the main content

Professional paper

Implementacija piramide optimizma u vrtićima

Sanja Tatalović Vorkapić ; University of Rijeka, Faculty of Teacher Education
Karmen Pavlic ; Kindergarten “Didi”, Dugo Selo


Full text: croatian pdf 302 Kb

page 735-751

downloads: 450

cite


Abstract

Inicijativa u poučavanju djece predškolske dobi da optimistično razmišljaju ima dvije temeljne značajke po njihov razvoj. Kao prvo, djeca uče kako adekvatno povezati svoje uspjehe sa svojim sposobnostima, uslijed čega uče i to kako se uspješno nositi sa svojim neuspjesima. Drugo, na tom su putu učenja na najzdraviji mogući način zaštićeni od depresije i sposobni razviti vlastitu psihološku otpornost. Stoga je od iznimnog značaja prepoznati važnost poučavanja pozitivnom razmišljanju u djece i implementacije Seligmanove piramide optimizma u vrtićima. Ovaj članak ima dva temeljna cilja. Prvi je usmjeren prema kreiranju većeg senzibiliteta kod odgajatelja s obzirom na važnost pozitivnog razmišljanja kod djece te su prikazani neki od teoretskih koncepata. Drugi cilj opisuje konkretnu implementaciju piramide optimizma u vrtićima primjenom relevantnih primjera iz prakse. Na kraju rada predložene su neke praktične smjernice.

Keywords

djeca predškolske dobi; prevencija; piramida optimizma; dobrobit; vrtić

Hrčak ID:

136108

URI

https://hrcak.srce.hr/136108

Publication date:

11.3.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.365 *