Short communication, Note
Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači
Full text: croatian pdf 30 Kb
downloads: 313
cite
APA 6th Edition
(2005). Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači. Informatica museologica, 36 (1-2), 7-0. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/140261
MLA 8th Edition
"Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači." Informatica museologica, vol. 36, no. 1-2, 2005, pp. 7-0. https://hrcak.srce.hr/140261. Accessed 19 Oct. 2024.
Chicago 17th Edition
"Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači." Informatica museologica 36, no. 1-2 (2005): 7-0. https://hrcak.srce.hr/140261
Harvard
(2005). 'Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači', Informatica museologica, 36(1-2), pp. 7-0. Available at: https://hrcak.srce.hr/140261 (Accessed 19 October 2024)
Vancouver
Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači. Informatica museologica [Internet]. 2005 [cited 2024 October 19];36(1-2):7-0. Available from: https://hrcak.srce.hr/140261
IEEE
"Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači", Informatica museologica, vol.36, no. 1-2, pp. 7-0, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/140261. [Accessed: 19 October 2024]
Abstract
Muzej suvremene umjetnosti, Zagreb organizirao je Seminar o sponzorstvu u muzejima koji je održan 17. i 18. listopada 2005. godine u Muzeju Mimara. Seminar je koncipirala i sa suradnicima realizirala Jadranka Vinterhalter, muzejska savjetnica. Sudjelovali su istaknuti međunarodni stručnjaci iz područja marketinga i sponzorstva i domaći
stručnjaci sa zapaženim rezultatima u području sponzorstva, koji su govorili o iskustvima i primjerima iz prakse svojih ustanova.
Keywords
Sponzorstvo; Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb)
Hrčak ID:
140261
URI
https://hrcak.srce.hr/140261
Publication date:
12.12.2006.
Visits: 899
*