Kratko priopćenje
Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači
Puni tekst: hrvatski pdf 30 Kb
preuzimanja: 313
citiraj
APA 6th Edition
(2005). Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači. Informatica museologica, 36 (1-2), 7-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140261
MLA 8th Edition
"Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači." Informatica museologica, vol. 36, br. 1-2, 2005, str. 7-0. https://hrcak.srce.hr/140261. Citirano 19.10.2024.
Chicago 17th Edition
"Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači." Informatica museologica 36, br. 1-2 (2005): 7-0. https://hrcak.srce.hr/140261
Harvard
(2005). 'Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači', Informatica museologica, 36(1-2), str. 7-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140261 (Datum pristupa: 19.10.2024.)
Vancouver
Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači. Informatica museologica [Internet]. 2005 [pristupljeno 19.10.2024.];36(1-2):7-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140261
IEEE
"Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači", Informatica museologica, vol.36, br. 1-2, str. 7-0, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140261. [Citirano: 19.10.2024.]
Sažetak
Muzej suvremene umjetnosti, Zagreb organizirao je Seminar o sponzorstvu u muzejima koji je održan 17. i 18. listopada 2005. godine u Muzeju Mimara. Seminar je koncipirala i sa suradnicima realizirala Jadranka Vinterhalter, muzejska savjetnica. Sudjelovali su istaknuti međunarodni stručnjaci iz područja marketinga i sponzorstva i domaći
stručnjaci sa zapaženim rezultatima u području sponzorstva, koji su govorili o iskustvima i primjerima iz prakse svojih ustanova.
Ključne riječi
Sponzorstvo; Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb)
Hrčak ID:
140261
URI
https://hrcak.srce.hr/140261
Datum izdavanja:
12.12.2006.
Posjeta: 899
*