Original scientific paper
NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE
Biljana Vranković
; National Centre for External Evaluation of Education, Petračićeva 4, Zagreb
Full text: croatian pdf 644 Kb
page 77-98
downloads: 756
cite
APA 6th Edition
Vranković, B. (2012). NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE. Acta Geographica Croatica, 39. (1.), 77-98. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/140977
MLA 8th Edition
Vranković, Biljana. "NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE." Acta Geographica Croatica, vol. 39., no. 1., 2012, pp. 77-98. https://hrcak.srce.hr/140977. Accessed 21 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Vranković, Biljana. "NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE." Acta Geographica Croatica 39., no. 1. (2012): 77-98. https://hrcak.srce.hr/140977
Harvard
Vranković, B. (2012). 'NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE', Acta Geographica Croatica, 39.(1.), pp. 77-98. Available at: https://hrcak.srce.hr/140977 (Accessed 21 December 2024)
Vancouver
Vranković B. NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE. Acta Geographica Croatica [Internet]. 2012 [cited 2024 December 21];39.(1.):77-98. Available from: https://hrcak.srce.hr/140977
IEEE
B. Vranković, "NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE", Acta Geographica Croatica, vol.39., no. 1., pp. 77-98, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/140977. [Accessed: 21 December 2024]
Full text: english pdf 644 Kb
page 77-98
downloads: 1.871
cite
APA 6th Edition
Vranković, B. (2012). NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE. Acta Geographica Croatica, 39. (1.), 77-98. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/140977
MLA 8th Edition
Vranković, Biljana. "NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE." Acta Geographica Croatica, vol. 39., no. 1., 2012, pp. 77-98. https://hrcak.srce.hr/140977. Accessed 21 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Vranković, Biljana. "NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE." Acta Geographica Croatica 39., no. 1. (2012): 77-98. https://hrcak.srce.hr/140977
Harvard
Vranković, B. (2012). 'NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE', Acta Geographica Croatica, 39.(1.), pp. 77-98. Available at: https://hrcak.srce.hr/140977 (Accessed 21 December 2024)
Vancouver
Vranković B. NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE. Acta Geographica Croatica [Internet]. 2012 [cited 2024 December 21];39.(1.):77-98. Available from: https://hrcak.srce.hr/140977
IEEE
B. Vranković, "NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE", Acta Geographica Croatica, vol.39., no. 1., pp. 77-98, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/140977. [Accessed: 21 December 2024]
Abstract
U radu se analiziraju stavovi učitelja geografije o učestalosti primjene pojedinih nastavnih metoda u poučavanju geografije, s naglaskom na primjenu grafičkih metoda i metodu demonstracije, te postignuća učenika osmih razreda Republike Hrvatske na ispitu vanjskog vrednovanja u zadacima uz grafičke priloge. Komparirane su ispitne čestice koje su učenici rješavali uz grafičke priloge i ispitne čestice bez grafičkih priloga. Prosječna riješenost ispitnih čestica koje su učenici rješavali uz grafičke priloge je za oko 10 postotnih poena niža u odnosu na prosječnu riješenost ostalih ispitnih čestica na ispitu vanjskog vrednovanja provedenome među učenicima osmog razreda u šk. god. 2007./2008. na uzorku od 21.485 učenika. Cilj rada je osvijestiti važnost primjene grafičkih metoda i metode demonstracije u nastavi geografije te analizom pogrešaka kod ispitnih čestica koje su učenici rješavali uz grafičke priloge predložiti smjernice za poboljšanje rezultata učenja. Učitelji geografije za efikasnije poučavanje nastavnih sadržaja iz geografije, uz učenje pomoću računala, najveću važnost pridaju primjeni metode demonstracije.
Keywords
vanjsko vrednovanje; grafičke metode; metoda demonstracije; nastava geografije
Hrčak ID:
140977
URI
https://hrcak.srce.hr/140977
Publication date:
1.10.2014.
Article data in other languages:
english
Visits: 4.174
*