Izvorni znanstveni članak
NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE
Biljana Vranković
; Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Petračićeva 4, Zagreb
Puni tekst: hrvatski pdf 644 Kb
str. 77-98
preuzimanja: 749
citiraj
APA 6th Edition
Vranković, B. (2012). NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE. Acta Geographica Croatica, 39. (1.), 77-98. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140977
MLA 8th Edition
Vranković, Biljana. "NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE." Acta Geographica Croatica, vol. 39., br. 1., 2012, str. 77-98. https://hrcak.srce.hr/140977. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Vranković, Biljana. "NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE." Acta Geographica Croatica 39., br. 1. (2012): 77-98. https://hrcak.srce.hr/140977
Harvard
Vranković, B. (2012). 'NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE', Acta Geographica Croatica, 39.(1.), str. 77-98. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140977 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Vranković B. NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE. Acta Geographica Croatica [Internet]. 2012 [pristupljeno 19.11.2024.];39.(1.):77-98. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140977
IEEE
B. Vranković, "NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE", Acta Geographica Croatica, vol.39., br. 1., str. 77-98, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140977. [Citirano: 19.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 644 Kb
str. 77-98
preuzimanja: 1.851
citiraj
APA 6th Edition
Vranković, B. (2012). NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE. Acta Geographica Croatica, 39. (1.), 77-98. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140977
MLA 8th Edition
Vranković, Biljana. "NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE." Acta Geographica Croatica, vol. 39., br. 1., 2012, str. 77-98. https://hrcak.srce.hr/140977. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Vranković, Biljana. "NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE." Acta Geographica Croatica 39., br. 1. (2012): 77-98. https://hrcak.srce.hr/140977
Harvard
Vranković, B. (2012). 'NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE', Acta Geographica Croatica, 39.(1.), str. 77-98. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140977 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Vranković B. NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE. Acta Geographica Croatica [Internet]. 2012 [pristupljeno 19.11.2024.];39.(1.):77-98. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140977
IEEE
B. Vranković, "NASTAVNE METODE I POSTIGNUĆA UČENIKA OSMIH RAZREDA IZ GEOGRAFIJE U ZADACIMA UZ GRAFIČKE PRILOGE", Acta Geographica Croatica, vol.39., br. 1., str. 77-98, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140977. [Citirano: 19.11.2024.]
Sažetak
U radu se analiziraju stavovi učitelja geografije o učestalosti primjene pojedinih nastavnih metoda u poučavanju geografije, s naglaskom na primjenu grafičkih metoda i metodu demonstracije, te postignuća učenika osmih razreda Republike Hrvatske na ispitu vanjskog vrednovanja u zadacima uz grafičke priloge. Komparirane su ispitne čestice koje su učenici rješavali uz grafičke priloge i ispitne čestice bez grafičkih priloga. Prosječna riješenost ispitnih čestica koje su učenici rješavali uz grafičke priloge je za oko 10 postotnih poena niža u odnosu na prosječnu riješenost ostalih ispitnih čestica na ispitu vanjskog vrednovanja provedenome među učenicima osmog razreda u šk. god. 2007./2008. na uzorku od 21.485 učenika. Cilj rada je osvijestiti važnost primjene grafičkih metoda i metode demonstracije u nastavi geografije te analizom pogrešaka kod ispitnih čestica koje su učenici rješavali uz grafičke priloge predložiti smjernice za poboljšanje rezultata učenja. Učitelji geografije za efikasnije poučavanje nastavnih sadržaja iz geografije, uz učenje pomoću računala, najveću važnost pridaju primjeni metode demonstracije.
Ključne riječi
vanjsko vrednovanje; grafičke metode; metoda demonstracije; nastava geografije
Hrčak ID:
140977
URI
https://hrcak.srce.hr/140977
Datum izdavanja:
1.10.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 4.121
*