Skip to the main content

Professional paper

DOPRINOS POŠTANSKIH MARAKA U PROMIDŽBI ŠUMARSTVA

Ivo Aščić ; Svjetska udruga filatelističkih novinara (AIJP)


Full text: croatian pdf 1.526 Kb

page 465-472

downloads: 812

cite


Abstract

U radu se opisuje uloga i značenje te doprinos poštanskih maraka u promidžbi šumarstva. Kroz različite komunikacijske kanale, marke na temu šumarstva, zbog svoje sveprisutnosti privlače pozornost i preventivno djelujuje na široke mase ljudi. Gotovo da i nema grane šumarstva koja nije obrađena na poštanskim markama koje izdaje oko 250 država i samostalnih teritorija u svijetu.

Poticanje na suradnju s izdavačima maraka, sustavno istraživanje i korištenje „šumarskih” maraka u svakodnevnoj pisanoj komunikaciji, radi boljeg marketinškog predstavljanja šumarstva vrlo važne grane gospodarstva i znanosti te edukativnog učinka na održivom gospodarenju šumama kod različitih dobnih skupina, jedan je od zadataka ovoga rada.

Keywords

poštanske marke; šumarstvo; promidžba; flora

Hrčak ID:

147269

URI

https://hrcak.srce.hr/147269

Publication date:

31.10.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.936 *