Šumarski list, Vol. 139 No. 9-10, 2015.
Stručni rad
DOPRINOS POŠTANSKIH MARAKA U PROMIDŽBI ŠUMARSTVA
Ivo Aščić
; Svjetska udruga filatelističkih novinara (AIJP)
Sažetak
U radu se opisuje uloga i značenje te doprinos poštanskih maraka u promidžbi šumarstva. Kroz različite komunikacijske kanale, marke na temu šumarstva, zbog svoje sveprisutnosti privlače pozornost i preventivno djelujuje na široke mase ljudi. Gotovo da i nema grane šumarstva koja nije obrađena na poštanskim markama koje izdaje oko 250 država i samostalnih teritorija u svijetu.
Poticanje na suradnju s izdavačima maraka, sustavno istraživanje i korištenje „šumarskih” maraka u svakodnevnoj pisanoj komunikaciji, radi boljeg marketinškog predstavljanja šumarstva vrlo važne grane gospodarstva i znanosti te edukativnog učinka na održivom gospodarenju šumama kod različitih dobnih skupina, jedan je od zadataka ovoga rada.
Ključne riječi
poštanske marke; šumarstvo; promidžba; flora
Hrčak ID:
147269
URI
Datum izdavanja:
31.10.2015.
Posjeta: 1.936 *