Business Excellence, Vol. 9 No. 2, 2015.
Review article
UTJECAJ KVALITETE NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST STUDENATA
Adis Puška
orcid.org/0000-0003-3274-0188
; Visoka škola eMPIRICA Brčko distrikt BiH
Aleksandar Maksimović
; Visoka škola eMPIRICA Brčko distrikt BiH
Samira Fazlić
; Univerzitet u Tuzli, Ekonomski fakultet
Abstract
Pojava sve veće konkurencije na području visokog obrazovanja pridonijela je „borbi“ za svakoga studenta. Sve se više pažnje posvećuje potrebama i željama studenata. S implementacijom Bolonjskog procesa na visokoškolskim ustanovama sustav kvalitete dobiva sve više na značenju. Visokoškolske ustanove se okreću ka kvaliteti te stavljaju studente u prvi plan. Razlog tome je i sve veća konkurencija u visokom obrazovanju. Upravo se utjecajem sustava kvalitete na zadovoljstvo i lojalnost studenata bavi ovaj rad. Na temelju istraživanja o zadovoljstvu i lojalnosti studenata poboljšava se sustav kvalitete na Visokoj školi eMPIRICA (VŠ eMPIRICA). U radu je korišten model za mjerenje percepcije kvalitete te zadovoljstvo i lojalnost studenata s visokoškolskom ustanovom koju pohađaju.
Keywords
kvaliteta; zadovoljstvo studenata; lojalnost studenata
Hrčak ID:
150944
URI
Publication date:
20.12.2015.
Visits: 3.448 *