Skip to the main content

Professional paper

Ekologija medija

Marina Ašković orcid id orcid.org/0000-0002-6924-6805 ; Faculty of Dramatic Arts, University of Belgrade, Serbia


Full text: croatian pdf 261 Kb

page 932-938

downloads: 550

cite


Abstract

Mora li trend po kojem elektronski mediji sve više postaju ekstenzija ljudskog tijela ići u pravcu potpunog porobljavanja čovjeka i njegove ličnosti, ili će taj isti čovjek nepredvidivo, svojom medijskom pismenošću izaći iz virova medijsko-tehnoloških nesloboda? Kriza ličnosti tijesno je povezana s krizom jezika koliko god to izgledalo suprotstavljeno globalističkoj ideologiji transnacionalnog transhumanizma. S obzirom na to da su medijske predstave o svijetu u novije vrijeme sve više zasnivane na komercijalizaciji enviromentalizma, filozofsko-estetska misao javlja se kao važan subjekt ekologije. Scenografija civilizirnog načina života posredovanjem medija postaje sve privlačnija, iako ima komercijalno-političku pozadinu. Samim tim budućnost čovječanstva u velikoj mjeri ovisi o samoj filozofiji medija, koji se moraju istinski ekologizirati vraćajući humanum svojoj suštini čineći ga ekstenzijom prirodnog svijeta.

Keywords

mediji; ekologija; ličnost; poetika; dijalog

Hrčak ID:

151823

URI

https://hrcak.srce.hr/151823

Publication date:

1.5.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.759 *