Skip to the main content

Review article

Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre

Mirela Tolić ; Odsjek za pedagogiju, Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku
Renata Jukić
Vesna Josipović


Full text: croatian pdf 452 Kb

page 125-155

downloads: 1.012

cite


Abstract

Pod utjecajem naglog razvoja Interneta te različitih programa, posebice interaktivnih
matematičkih računalnih softvera, mijenjale su se i metode uključivanja
računala u obrazovni proces. Na primjerima izrade matematičkih panoa
iz nastavnih cjelina linearne funkcije, kvadratne funkcije, eksponencijalne i logaritamske
funkcije, potrošačkog kredita i kalkulacije prikazana je metoda učenja
i vrednovanja učeničkih radova uz pomoć multimedije. U istraživanju je
sudjelovalo 420 učenika početnih razreda srednje strukovne škole Splitsko-dalmatinske
županije. Eksperimentalno je istraživanje pokazalo da višekratna upotreba
računalnih strategija i pragmatična upotreba multimedijske didaktike
može značajno utjecati na odgojno-obrazovni proces učenja. Rezultati istraživanja
prikazuju kako je primjenom matematičkog programa GeoGebra, alata
za e-učenje na praktičnim zadacima kroz istraživanje i kreativno prikazivanje
rezultata, olakšano usvajanje gradiva. Time se povećava motivacija za učenje
matematike, ali i razvoj digitalnih kompetencija kod učenika i nastavnika.

Keywords

GeoGebra; kreativni rad; matematički panoi; multimedijska didaktika; multimedijsko učenje

Hrčak ID:

152484

URI

https://hrcak.srce.hr/152484

Publication date:

5.2.2016.

Visits: 2.302 *