hrcak mascot   Srce   HID

Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije, Vol. 21 No. 2, 2015.

Pregledni rad

Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre

Mirela Tolić ; Odsjek za pedagogiju, Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku
Renata Jukić
Vesna Josipović

Puni tekst: hrvatski, pdf (452 KB) str. 125-155 preuzimanja: 405* citiraj
APA 6th Edition
Tolić, M., Jukić, R. i Josipović, V. (2015). Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre. Medijska istraživanja, 21 (2), 125-155. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/152484
MLA 8th Edition
Tolić, Mirela, et al. "Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre." Medijska istraživanja, vol. 21, br. 2, 2015, str. 125-155. https://hrcak.srce.hr/152484. Citirano 23.05.2019.
Chicago 17th Edition
Tolić, Mirela, Renata Jukić i Vesna Josipović. "Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre." Medijska istraživanja 21, br. 2 (2015): 125-155. https://hrcak.srce.hr/152484
Harvard
Tolić, M., Jukić, R., i Josipović, V. (2015). 'Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre', Medijska istraživanja, 21(2), str. 125-155. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/152484 (Datum pristupa: 23.05.2019.)
Vancouver
Tolić M, Jukić R, Josipović V. Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre. Medijska istraživanja [Internet]. 2015 [pristupljeno 23.05.2019.];21(2):125-155. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152484
IEEE
M. Tolić, R. Jukić i V. Josipović, "Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre", Medijska istraživanja, vol.21, br. 2, str. 125-155, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152484. [Citirano: 23.05.2019.]

Sažetak
Pod utjecajem naglog razvoja Interneta te različitih programa, posebice interaktivnih
matematičkih računalnih softvera, mijenjale su se i metode uključivanja
računala u obrazovni proces. Na primjerima izrade matematičkih panoa
iz nastavnih cjelina linearne funkcije, kvadratne funkcije, eksponencijalne i logaritamske
funkcije, potrošačkog kredita i kalkulacije prikazana je metoda učenja
i vrednovanja učeničkih radova uz pomoć multimedije. U istraživanju je
sudjelovalo 420 učenika početnih razreda srednje strukovne škole Splitsko-dalmatinske
županije. Eksperimentalno je istraživanje pokazalo da višekratna upotreba
računalnih strategija i pragmatična upotreba multimedijske didaktike
može značajno utjecati na odgojno-obrazovni proces učenja. Rezultati istraživanja
prikazuju kako je primjenom matematičkog programa GeoGebra, alata
za e-učenje na praktičnim zadacima kroz istraživanje i kreativno prikazivanje
rezultata, olakšano usvajanje gradiva. Time se povećava motivacija za učenje
matematike, ali i razvoj digitalnih kompetencija kod učenika i nastavnika.

Ključne riječi
GeoGebra; kreativni rad; matematički panoi; multimedijska didaktika; multimedijsko učenje

Hrčak ID: 152484

URI
https://hrcak.srce.hr/152484

Posjeta: 623 *