Skip to the main content

Preliminary communication

VAŽNOST DIZAJNA U ARHITEKTURI ZA POZICIONIRANJE HOTELA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU

Magdalena Mustapić ; Faculty of Economics & Business University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Antonio Vlahov orcid id orcid.org/0000-0002-8400-6308 ; Faculty of Economics & Business University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 554 Kb

page 165-190

downloads: 792

cite

Full text: english pdf 554 Kb

page 165-190

downloads: 1.069

cite


Abstract

Dizajn u arhitekturi oduvijek ima značajnu ulogu u sustavu turizma, a osobito u djelatnosti hotelijerstva gdje postaje jedan od ključnih čimbenika u pozicioniranju hotela te u znatnoj mjeri utječe na njegove poslovne performanse. Suvremeni gosti traže više od lokacije i osnovnih usluga koje hotel pruža, a do izražaja posebno dolazi njegov prepoznatljiv stil, personalizirani pristup, specifičnost oblikovanja i cjelokupna atmosfera prostora na što arhitektura i dizajn imaju izravan utjecaj. U radu se posebno ističe važnost suodnosa arhitekture i okoliša te se analiziraju relevantni trendovi na turističkom tržištu, osobito olfaktorni marketing kao jedan od istaknutih trendova u marketinškom pozicioniranju. Sveprisutni eko trendovi ogledaju se u arhitekturi koja uvažava načela održivog razvoja. Kako bi se istražila percepcija važnosti arhitekture i dizajna za pozicioniranje hotela na turističkom tržištu, njihov doprinos prepoznatljivosti destinacije u kojoj se hotel nalazi, ali i nedostaci primjene suvremenih trendova u hotelskoj arhitekturi i dizajnu, provedeno je istraživanje na uzorku najznačajnijih arhitekata s iskustvom u hotelskim projektima te direktorima istih hotela.

Keywords

hotelijerstvo; dizajn u arhitekturi; suvremeni trendovi; Hrvatska

Hrčak ID:

154683

URI

https://hrcak.srce.hr/154683

Publication date:

1.12.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 3.945 *