Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

VAŽNOST DIZAJNA U ARHITEKTURI ZA POZICIONIRANJE HOTELA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU

Magdalena Mustapić ; Ekonomski Fakulet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Antonio Vlahov orcid id orcid.org/0000-0002-8400-6308 ; Ekonomski Fakulet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 554 Kb

str. 165-190

preuzimanja: 953

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 554 Kb

str. 165-190

preuzimanja: 1.214

citiraj


Sažetak

Dizajn u arhitekturi oduvijek ima značajnu ulogu u sustavu turizma, a osobito u djelatnosti hotelijerstva gdje postaje jedan od ključnih čimbenika u pozicioniranju hotela te u znatnoj mjeri utječe na njegove poslovne performanse. Suvremeni gosti traže više od lokacije i osnovnih usluga koje hotel pruža, a do izražaja posebno dolazi njegov prepoznatljiv stil, personalizirani pristup, specifičnost oblikovanja i cjelokupna atmosfera prostora na što arhitektura i dizajn imaju izravan utjecaj. U radu se posebno ističe važnost suodnosa arhitekture i okoliša te se analiziraju relevantni trendovi na turističkom tržištu, osobito olfaktorni marketing kao jedan od istaknutih trendova u marketinškom pozicioniranju. Sveprisutni eko trendovi ogledaju se u arhitekturi koja uvažava načela održivog razvoja. Kako bi se istražila percepcija važnosti arhitekture i dizajna za pozicioniranje hotela na turističkom tržištu, njihov doprinos prepoznatljivosti destinacije u kojoj se hotel nalazi, ali i nedostaci primjene suvremenih trendova u hotelskoj arhitekturi i dizajnu, provedeno je istraživanje na uzorku najznačajnijih arhitekata s iskustvom u hotelskim projektima te direktorima istih hotela.

Ključne riječi

hotelijerstvo; dizajn u arhitekturi; suvremeni trendovi; Hrvatska

Hrčak ID:

154683

URI

https://hrcak.srce.hr/154683

Datum izdavanja:

1.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.887 *