Skip to the main content

Review article

STRATEGIJE POUČAVANJA UČENIKA S UMJETNOM PUŽNICOM UZ OSTVRT NA POČETNU NASTAVU GLAZBENE KULTURE

Draženka Skupnjak ; OŠ Petrijanec,Hrvatska


Full text: croatian pdf 216 Kb

page 71-77

downloads: 1.270

cite


Abstract

Razvojem suvremenoga demokratskoga društva sve više se ističe potreba razvoja škole u kojoj je nastava orijentirana na učenika, nastava koja pretpostavlja primjenu onih strategija koje učenike uključuju i osamostaljuju u nastavnom procesu. Preporuka je učiteljima da češće izmjenjuju nastavne strategije te da s učenicima pronalaze nova rješenja za kreiranje nastavnih događanja prilagođenih svakodnevnim nastavnim situacijama. Poseban izazov za svakoga učitelja predstavlja pronalaženje što učinkovitijih strategija poučavanja za učenika s ugrađenim kohlearnim implantatom (umjetnom pužnicom) koji zvukove čuje sasvim drugačije od osoba koje nemaju oštećenje sluha. Posebice na satima glazbene kulture rad s učenikom koji čuje uz pomoć umjetne pužnice iziskuje od učitelja dodatno znanje, individualnu pažnju, toleranciju te razumijevanje i spremnost za prihvaćanje djetetovih teškoća. To iziskuje napor i poseban pristup kako bi učenik mogao maksimalno razviti svoje sposobnosti te doživjeti svu ljepotu glazbe.

Keywords

nastavne strategije; učenik s umjetnom pužnicom; glazbena kultura

Hrčak ID:

155329

URI

https://hrcak.srce.hr/155329

Publication date:

19.6.2015.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.278 *