Skip to the main content

Original scientific paper

ODMOR PUBLIKE OD POVIJESTI

Višnja Rogošić ; Faculty of philosophy in Zagreb, University of Zagreb


Full text: croatian pdf 1.062 Kb

page 345-365

downloads: 303

cite

Full text: english pdf 1.062 Kb

page 345-365

downloads: 376

cite


Abstract

Rad donosi analizu prvoga dijela kazališne trilogije „Proces grad“ izvedbene platforme Bacači sjenki pod nazivom „Proces grad: Odmor od povijesti“ (2008.), a iz perspektive procesa recepcije. Niz postupaka, poput smještanja posjetitelja u ležajeve te značajnoga smanjivanja vidljivosti i čujnosti izvedbe, osmišljeni su s ciljem da se posjetiteljima oslabi fokus na neposredna zbivanja te da ih se možebitno uspava. Uz djelomičnu individualizaciju prezentiranoga materijala i dijeljenje suautorske odgovornosti s posjetititeljima time im se omogućuje distanciranje od informativne zasićenosti svakodnevice, revizija vlastitih vrijednosnih kriterija te fokusiranje na osobnu povijest. U postizanju toga cilja posebno je važno korištenje mehanizma sna prema kojemu se oblikuje i dramaturgija predstave.

Keywords

„Proces grad: Odmor od povijesti“; Bacači sjenki; izvedba u mraku; sudjelovanje ublike; spavanje; sanjanje

Hrčak ID:

158186

URI

https://hrcak.srce.hr/158186

Publication date:

9.5.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.204 *