Skip to the main content

Preliminary communication

CILJANI KUPAC KAO GLAVNA KARIKA USPJEHA

Maristela Primorac ; Osijek, Hrvatska


Full text: croatian pdf 241 Kb

page 155-162

downloads: 668

cite

Full text: english pdf 241 Kb

page 161-161

downloads: 1.804

cite


Abstract

Naš poslovni uspjeh ovisi o našim potrošačima! Kupac, odnosno potrošač, aktivno traži dobavljača koji može zadovoljiti njegove potrebe. Na taj se način stvara lojalni kupac koji postiže stalnu i ponovnu kupnju. Treba imati na umu kako se zahtjevi kupaca povećavaju paralelno s rastom mogućnosti tehnologije, a svijest o kupcu kao najvažnijoj karici u lancu treba trajno održavati na najvišoj razini. Razvijanjem strategije brige za kupce gospodarski se subjekt modernizira i tržišno usmjerava. Poslovanje mnogih tvrtki danas je „old fashion“, što znači da su mnogi stručnjaci uljuljani u lažni osjećaj sigurnosti i kratkovidnost u pogledu novih trendova, gube od novih stručnjaka koji prate trendove i posjeduju drugačiji odnos prema proizvodnji, organizaciji i brizi o stvarnim i potencijalnim kupcima. Zahvaljujući napretku tehnologije, elektronička komunikacija s kupcima postala je osnova u poboljšanju usluge i proizvoda koji se nude kupcima. Došlo je do promjene pri identifikaciji potreba i želja kupaca i ponude proizvoda i usluga. Novi oblici, kreativnost, stvaranje integriranih baza podataka i kompjutorska organizacija stvorit će mogućnost skraćivanja procesa donošenja i izvršavanja odluka, proizvodnje i isporuke, a time uspostaviti izravniju i dugotrajniju vezu kupaca i prodavača, temeljenu na obostranoj koristi. Pojavom sve zahtjevnijih i kompliciranijih kupaca javlja se i svijest o potrebi za novim pristupom koji bi trebao donijeti konkurentsku prednost gospodarskom subjektu.

Keywords

potrošač; konkurencija; ciljani marketing; tradicionalni odnos

Hrčak ID:

159147

URI

https://hrcak.srce.hr/159147

Publication date:

3.6.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 3.937 *