Skip to the main content

Review article

Stavovi učenika i učitelja prema uvođenju društvene mreže edmodo u nastavu

Marijana Vrdoljak ; Primary School Ravne njive, Split, Croatia


Full text: croatian pdf 268 Kb

page 369-379

downloads: 967

cite


Abstract

Digitalna kultura nametnula je učiteljima potrebu osuvremenjivanja nastave i približavanja nastavnih sadržaja učenicima dvadeset i prvog stoljeća. Učenici su korisnici društvenih mreža putem kojih međusobno surađuju i komuniciraju. Društvene mreže postaju sve zastupljenije, zbog čega je važno razmišljati o njihovim pozitivnim stranama i mogućoj koristi za nastavni proces. Jedna od društvenih mreža primjerenih učiteljima i učenicima, a namijenjenih isključivo učenju je Edmodo. U ovome radu prikazat će se oblikovanje i primjena oblikovanih nastavnih sadržaja iz hrvatskog jezika u Edmodu za učenike petog i sedmog razreda osnovne škole. Cilj istraživanja bio je ispitati imaju li učenici i učitelji pozitivno mišljenje prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu. Analizom rezultata zaključeno je kako 89, 6% ispitanih učenika i 57,1% ispitanih učitelja ima pozitivno mišljenje prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu.

Keywords

Edmodo; društvena mreža; hrvatski jezik; oblikovanje nastavnih sadržaja

Hrčak ID:

160229

URI

https://hrcak.srce.hr/160229

Publication date:

11.5.2016.

Visits: 2.168 *