Govor, Vol. 31 No. 2, 2014.
Professional paper
Primjena Quicktionary Reading Pena u radu s djecom s poteškoćama u čitanju
Zrinka Fišer
orcid.org/0000-0001-5425-6659
; Osnovna škola ʺVladimir Nazorʺ, Slavonski Brod, Hrvatska
Abstract
U članku se govori o istraživanjima vezanima uz primjenu uicktionary Reading Pena (skraćeno: QUIREP-a) kod učenika s jezičnim teškoćama. Nalazi istraživanja upućuju na višestruku učinkovitost primjene uređaja u nastavi, ali i na njegova ograničenja. Način rada QUIREP-a temelji se na optičkom čitaču, sintesajzeru govora i na govornom prepoznavanju. U sklopu znanstvenog projekta "Računalni jezikoslovni modeli i jezične tehnologije za hrvatski jezik", hrvatski stručnjaci osmišljavaju uređaj koji bi omogućio brzo prevođenje hrvatskog jezika, a QUIREP bi mogao biti upravo to što traže. Zbog svoje prikladne veličine uređaj bi mogao postati nastavno pomagalo namijenjeno učenicima s teškoćama u učenju, a uvođenje istoga u nastavni proces zahtijevalo bi obuku nastavnog kadra za njegovu
primjenu.
Keywords
QUIREP; učinkovitost; ograničenja
Hrčak ID:
166002
URI
Publication date:
1.9.2014.
Visits: 1.065 *