Skip to the main content

Professional paper

Primjena Quicktionary Reading Pena u radu s djecom s poteškoćama u čitanju

Zrinka Fišer orcid id orcid.org/0000-0001-5425-6659 ; Osnovna škola ʺVladimir Nazorʺ, Slavonski Brod, Hrvatska


Full text: croatian pdf 314 Kb

page 133-146

downloads: 348

cite


Abstract

U članku se govori o istraživanjima vezanima uz primjenu uicktionary Reading Pena (skraćeno: QUIREP-a) kod učenika s jezičnim teškoćama. Nalazi istraživanja upućuju na višestruku učinkovitost primjene uređaja u nastavi, ali i na njegova ograničenja. Način rada QUIREP-a temelji se na optičkom čitaču, sintesajzeru govora i na govornom prepoznavanju. U sklopu znanstvenog projekta "Računalni jezikoslovni modeli i jezične tehnologije za hrvatski jezik", hrvatski stručnjaci osmišljavaju uređaj koji bi omogućio brzo prevođenje hrvatskog jezika, a QUIREP bi mogao biti upravo to što traže. Zbog svoje prikladne veličine uređaj bi mogao postati nastavno pomagalo namijenjeno učenicima s teškoćama u učenju, a uvođenje istoga u nastavni proces zahtijevalo bi obuku nastavnog kadra za njegovu
primjenu.

Keywords

QUIREP; učinkovitost; ograničenja

Hrčak ID:

166002

URI

https://hrcak.srce.hr/166002

Publication date:

1.9.2014.

Visits: 1.065 *