Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.15291/libellarium.v8i2.233

Informacijska pismenost korisnika fakultetske knjižnice

Sanda Hasenay orcid id orcid.org/0000-0002-3978-0353 ; Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek
Ivana Šuvak-Pirić orcid id orcid.org/0000-0002-0675-7149 ; Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek
Svjetlana Mokriš orcid id orcid.org/0000-0002-9613-3064 ; Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek
Ines Horvat


Full text: croatian pdf 2.746 Kb

page 147-160

downloads: 976

cite


Abstract

Informacijska pismenost trebala bi činiti temelj obrazovnog sustava kako bi studentima, korisnicima knjižnica, bilo omogućeno što učinkovitije djelovanje ne samo unutar akademskog okruženja nego i u svakodnevnom životu. Cilj ovoga istraživanja bio je utvrditi u kojoj su mjeri studenti, korisnici Knjižnice Prehrambeno-tehnološkog fakulteta Osijek (Knjižnica PTF-a), upoznati s knjižničnom građom i uslugama koje im se nude, tj. utvrditi razinu njihove informacijske pismenosti. Istraživanje je provedeno posebnom vrstom ankete – testom u razdoblju od 16. veljače 2015. do 27. veljače 2015. godine na uzorku od 115 studenata ispitanika. Istraživanjem se utvrdilo da studenti, korisnici Knjižnice Prehrambeno-tehnološkog fakulteta Osijek, iako upoznati s uvjetima korištenja knjižnične građe koju posjeduje Knjižnica i uslugama koje nudi, ne čitaju obavijesti koje se nalaze na oglasnoj ploči i na radnim stolovima, a također nemaju naviku pronalaženja različitih obavijesti na mrežnoj stranici Knjižnice. Rezultati dobiveni istraživanjem poslužit će kao smjernice za unapređivanje postojećih aktivnosti vezanih uz podizanje razine informacijske pismenosti studenata te za osmišljavanje novih kao i poticaj za nova istraživanja.

Keywords

knjižnične zbirke; knjižnične usluge; informacijska pismenost

Hrčak ID:

168546

URI

https://hrcak.srce.hr/168546

Publication date:

1.10.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.488 *