Skip to the main content

Other

Kreativni marketing u filmu kao anticipacija propasti kinematografije

Vasilija Antonijević ; Faculty of Dramatic Arts, Belgrade


Full text: croatian pdf 368 Kb

page 1477-1481

downloads: 612

cite


Abstract

Manipulacija kreativnim industrijama dovodi do transformacije filma u reklamni prostor u kojem se kreativnim rješenjima, u ovisnosti o otvorenom ili suptilnom pristupu, implementira popularizacija određenog brenda. Marketinški pristup filmu narušava strukturu filma koristeći proizvode van funkcije u okviru scenarija, konzumerizam kao referentno tijelo indikativno u karakterizaciji i dovodi do samog preovladavanja narativom. Negacija u specifičnim primjerima /“Koka Kola Kid” Dušan Makavejev (1985)/ ili autoironija u prikazivanju kreativnog procesa u korporacijskom sustavu /“Veliki” Peni Maršal (1988)/ daje afirmaciju propasti filma koji u suvremenom svijetu postaje sredstvo za plasiranje proizvoda.

Keywords

film; marketing; infiltriranje; kreativnost; proizvod

Hrčak ID:

170539

URI

https://hrcak.srce.hr/170539

Publication date:

12.9.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.288 *