Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Kreativni marketing u filmu kao anticipacija propasti kinematografije

Vasilija Antonijević ; Fakultet dramskih umjetnosti, Beograd


Puni tekst: hrvatski pdf 368 Kb

str. 1477-1481

preuzimanja: 606

citiraj


Sažetak

Manipulacija kreativnim industrijama dovodi do transformacije filma u reklamni prostor u kojem se kreativnim rješenjima, u ovisnosti o otvorenom ili suptilnom pristupu, implementira popularizacija određenog brenda. Marketinški pristup filmu narušava strukturu filma koristeći proizvode van funkcije u okviru scenarija, konzumerizam kao referentno tijelo indikativno u karakterizaciji i dovodi do samog preovladavanja narativom. Negacija u specifičnim primjerima /“Koka Kola Kid” Dušan Makavejev (1985)/ ili autoironija u prikazivanju kreativnog procesa u korporacijskom sustavu /“Veliki” Peni Maršal (1988)/ daje afirmaciju propasti filma koji u suvremenom svijetu postaje sredstvo za plasiranje proizvoda.

Ključne riječi

film; marketing; infiltriranje; kreativnost; proizvod

Hrčak ID:

170539

URI

https://hrcak.srce.hr/170539

Datum izdavanja:

12.9.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.262 *