Preliminary communication
ZADOVOLJSTVO PODUZETNIKA SA STUDENTIMA DIPLOMSKOG STRUČNOG STUDIJA MENADŽMENTA TURIZMA I SPORTA TIJEKOM IZVOĐENJA STRUČNE PRAKSE
Ivan Hegeduš
; Međimursko veleučilište u Čakovcu,Čakovec, Hrvatska
Marina Gregorić
orcid.org/0000-0003-0741-2908
; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje „Nikola Šubić Zrinski“, Zagreb, Hrvatska
Martina Gregorić
orcid.org/0000-0002-6295-9140
; EURO SATURNUS d. o. o., zagreb, Hrvatska
Abstract
Studenti specijalističkog diplomskog stručnog studija Menadžment turizma i sporta Međimurskog veleučilišta u Čakovcu moraju u X. semestru obaviti stručnu praksu. Stručna praksa traje 20 radnih dana ili sveukupno 120 radnih sati. Stručna praksa na diplomskom stručnom studiju uvedena je kao obavezan kolegij i donosi 18 ECTS bodova. Svi polaznici stručne prakse moraju od Međimurskog veleučilišta dobiti uputnicu za stručnu praksu, potvrdu o obavljenoj stručnoj praksi i anketu za poslodavce. Studenti su obavezni svoju stručnu praksu odraditi u turističkoj ili sportskoj djelatnosti, od turističkih ureda, turističkih zajednica, hotela, turističkih agencija, sportskih ustanova, sportskih organizacija do niza drugih djelatnosti koje su vezane uz turizam i sport. Po završetku navedene stručne prakse svaki polaznik stručne prakse mora napisati dnevnik rada stručne prakse i to minimalno 7 – 10 stranica. Studenti također donose voditelju stručne prakse potpisanu i ovjerenu potvrdu o obavljenoj stručnoj praksi i popunjenu anketu poslodavaca. Cilj je ovoga rada istražiti zadovoljstvo gospodarstvenika i poduzetnika kompetencijama i radom studenata. Korištene metode u ovome radu su metoda deskripcije, analize, sinteze i kvantitativna metoda distribucijom anketnog upitnika. Anketa je provedena na uzorku od 15 poduzeća čiji su predstavnici ocijenili stručnost studenata prilikom izvođenja stručne prakse. Studenti sami pronalaze svoje poslodavce, a ako sami ne mogu pronaći odgovarajućeg poslodavca, Međimursko veleučilište im pomaže pri pronalaženju jer ima dobru poslovnu suradnju s više poslovnih institucija već dugi niz godina. Navedena je stručna praksa na obostranu korist studenata i poslodavaca jer obadvije strane mogu vidjeti što se nudi na tržištu rada ili što konkretno nedostaje na tržištu. Rezultati istraživanja pokazuju nivo usklađenosti kompetencija koje studenti stječu na studiju menadžmenta i sporta te potrebe poslodavaca za dodatnim znanjima i zadovoljstvo stečenim.
Keywords
stručna praksa; studentska praksa; poduzetnici; studenti; tržište radne snage
Hrčak ID:
170924
URI
Publication date:
19.12.2016.
Visits: 2.216 *