Skip to the main content

Original scientific paper

Stavovi roditelja predškolske djece o ključnim kompetencijama važnima za budući uspjeh djeteta

Višnja Vekić-Kljaić orcid id orcid.org/0000-0001-6702-3643 ; Kindergarten Osijek, Osijek, Croatia


Full text: croatian pdf 326 Kb

page 379-401

downloads: 1.384

cite

Full text: english pdf 326 Kb

page 402-402

downloads: 1.963

cite


Abstract

Nacionalnim kurikulumom za rani i predškolski odgoj i obrazovanje potiče se i osnažuje razvoj osam temeljnih kompetencija za cjeloživotno učenje. Ovaj rad istražuje stavove roditelja predškolske djece o ključnim kompetencijama važnima za budući uspjeh djeteta. Cilj istraživanja bio je ustanoviti koje od kompetencija roditelji smatraju važnima. Cilj je utemeljen na pretpostavci da su stavovi roditelja usmjereni na akademska postignuća djece i kompetencije koje će djetetu biti od koristi za uspješan početak školovanja. Problem istraživanja odnosi se na ispitivanje učestalosti odvijanja određenih aktivnosti koje se odnose na kompetencije. Rezultati pokazuju da roditelji najviše razvijaju kod svoje djece matematičke i prirodoslovne kompetencije te da sociodemografski podaci kao što su stručna sprema roditelja i starost djeteta utječu na razvoj kompetencija djeteta.

Keywords

akademska postignuća; cjeloživotno učenje; nacionalni kurikulum

Hrčak ID:

178098

URI

https://hrcak.srce.hr/178098

Publication date:

22.9.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 5.999 *