Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.9.2.20

MARKETINŠKI ASPEKTI RAZVOJA TURISTIČKE DESTINACIJE

Romina Alkier Radnić orcid id orcid.org/0000-0002-0898-2032 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: croatian pdf 4.413 Kb

page 231-246

downloads: 3.018

cite


Abstract

Činjenica je da daljnji kvalitativni turistički razvoj nije moguće postići bez sustavne primjene načela marketinga kao poslovne fdozofije i strategije.
Uspješan turistički razvoj destinacije nije moguće ostvariti bez uvažavanja marketinškog pristupa koji analizira i upozorava na trendove na svjetskoj turističkoj sceni, te definira dugoročnu viziju turističkog proizvoda destinacije u kontekstu njezine razvojne strategije.
Marketinškim naporima mora se odgovoriti na pitanja o relevantnim prednostima i nedostacima turističke detinacije, a u cilju postizanje što većeg stupnja podudaranja sa željama i zahtjevima turističke potražnje. Time se djeluje i na daljnje formiranje turističkog proizvoda destinacije koji mora biti prepoznatljiv i mora steći odgovarajući imidž.
Sve turističke destinacije pružaju brojne i vrlo slične usluge, ali samo neke od njih mogu postići traženu inventivnost, originalnost i različitost u odnosu na konkurenciju. U tim komponentama treba tražiti odrednice budućeg turističkog identiteta destinacije kojeg trebaju pažljivo njegovati i sinhronizirati turistički djelatnici primjenom svih marketinških napora.

Keywords

marketinški pristup razvoju destinacije; inventivnost i originalnost turističke destinacije; turistički identitet destinacije; kreiranje imidža destinacije

Hrčak ID:

181485

URI

https://hrcak.srce.hr/181485

Publication date:

30.12.2003.

Article data in other languages: german

Visits: 4.185 *