Review article
https://doi.org/10.20867/thm.7.1-2.8
ČIMBENICI MENEDŽMENT POLUGE U TRANSFORMACIJI HOTELSKIH POSLOVNIH SUSTAVA
Goran Kutnjak
; Primorsko-goranska županija, Rijeka, Hrvatska
Abstract
Svaka konkurentska prednost određene gospodarske djelatnosti ili, pak, poslovnog sustava može rezultirati određenim pozitivnim učincima samo ako su u potpunosti angažirani najrelevantniji čimbenici (menedžment i ljudski resurs) i ukoliko je sinergijski eksponent takve integralne gospodarske politike istinsko obilježje takve aktivnosti.
Hotelijerstvo Primorsko-goranske županije zasigurno je nositelj ugostiteljsko-turističkog gospodarstva koje u ukupnom strateškom determiniranju gospodarstva RH ima specifično određenje. U kontekstu takve jedne strateške «definicije», činjenica je da 1) korelacija tj. interakcija navedenih čimbenika mora biti transparentnija, odnosno participiranje ljudskog resursa u svim domenama gospodarske aktivnosti (pa i odlučivanja) mora biti angažiranije.
Samo na tim osnovama moguće je 2) očekivati bržu evoluciju i transformaciju organizacijske logike iz «birokratske» u «poduzetničku».
Realnost stanja hotelijerstva Primorsko-goranske županije u odnosu na determinirane ciljeve autor rada nastojao je fokusirati i kroz svoja istraživanja provedena tijekom 1999. g.
Keywords
menedžment-poluga; transformacija; menedžment; ljudski resurs; interakcija
Hrčak ID:
181696
URI
Publication date:
30.12.2001.
Visits: 1.152 *