Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.10.2.3

PONUDA TRGOVAČKE ROBE U TURISTIČKOJ PONUDI OPATIJE

Zdenko Cerović ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: croatian pdf 1.048 Kb

page 111-115

downloads: 424

cite


Abstract

Turistička potrošnja u gradu Opatiji obilježena je karakteristikama turističke
potrošnje koje su prepoznatljive i za druge hrvatske destinacije. Opće poznata činjenica
ukazuje da se najveći dio u strukturi turističke potrošnje odnosi na usluge smještaja,
usluge prehrane i pića, a da na ostale usluge turisti troše znatno manje, te je to osnov
izlaganja i interes prikaza o strukturi turističke potrošnje koja se odnosi na sustav
turističke ponude trgovačke robe kao osnovnog motiva dolaska ili sadržaja turističke
potrošnje turista na Opatijskoj rivijeri. Cilj prikaza je pokušaj objašnjenja koliko se
može povećati turistička potrošnja, te koliko ponuda trgovačke robe može biti jedan od
motiva dolaska i posjeta turističkih sadržaja i objekata koji djeluju na prostoru grada
Opatije.

Keywords

Hrčak ID:

181775

URI

https://hrcak.srce.hr/181775

Publication date:

30.7.2004.

Visits: 891 *