Review article
https://doi.org/10.20867/thm.10.2.6
CILJEVI TURISTIČKOG RAZVOJA OPATIJSKE RIVIJERE I STRATEGIJE MARKETINGA
Romina Alkier Radnić
orcid.org/0000-0002-0898-2032
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Abstract
Danas, kada je došlo do promjena u gospodarskom i razvojnom smislu, nužno je promišljati
novi, uspješniji i sigurniji put turizma, kao i stvaranje novog, karakterističnog proizvoda
koji će biti izraz Opatijske rivijere. Novi turistički proizvod mora odražavati
prepoznatljivost ove destinacije, ali istodobno mora svojim sadržajem i kvalitetom pobuditi
zanimanje i pridonijeti tržišnoj afirmaciji Opatijske rivijere. Postojeće resurse potrebno je
maksimalno valorizirati, a zatim u interakciji s drugim relevantnim činiteljima stvoriti
konkretnu viziju i strategiju - nužna je obnova postojećih kapaciteta, potpunija valorizacija
i zaštita turističkih potencijala, izgradnja novog identiteta i tržišnog repozicioniranja na
turističkom tržištu. Opatija se sa svojom rivijerom mora opredijeliti za suvremenu,
selektivnu i konkurentnu turističku ponudu, odnosno za poboljšanje svih aspekata ponude,
ali pritom mora poštivati i interese domicilnog stanovništva.
Keywords
suvremeni turistički proizvod; konkurentna turistička ponuda; ciljevi i strategije turističkog razvoja; repozicioniranje Opatijske rivijere
Hrčak ID:
181780
URI
Publication date:
30.7.2004.
Visits: 1.517 *