Skip to the main content

Conference paper

https://doi.org/10.20867/thm.4.1.18

Optimalizacija strukture ponude turističke destinacije

Ivo Žuvela ; Ekonomski fakultet Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Full text: croatian pdf 4.284 Kb

page 205-219

downloads: 4.094

cite


Abstract

Turistička destinacija moderni je izraz cjelokupnosti turističke ponude na određenom lokalitetu. Suvremena turistička potražnja, sa svojim obilježjima i polariziranim segmentima, postavlja nove zahtjeve turističkoj ponudi. Ponuda turističke destinacije, sa svojom ustaljenom strukturom, sporo se ali ipak stalno prilagođava zahtjevima potražnje povećavajući kapacitete svoje nadgradnje, čuvajući i unapređujući prirodne i socijalno-kulturne resurse te formirajući jedinstveni turistički proizvod. Veći pomaci u daljnjem razvoju turizma mogu se postići smišljenim upravljanjem cjelinom ponude turističke destinacije i posebno stalnim poboljšanjem njene strukture.

Keywords

turistička destinacija; turistička potražnja; struktura turističke ponude; turistički proizvod

Hrčak ID:

182127

URI

https://hrcak.srce.hr/182127

Publication date:

30.7.1998.

Article data in other languages: english

Visits: 5.180 *