Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11

Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske)

Marli Gonan Božac ; Fakultet ekonomije i turizma “Dr. Mijo Mirković” Pula, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Marčelo Dujanić ; Ekonomski fakultet Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Tihomir Vranešević ; Ekonomski fakultet Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska


Full text: croatian pdf 4.572 Kb

page 343-362

downloads: 1.120

cite


Abstract

Uspjeh trgovačkih društava za ugostiteljstvo ovisi o povremenim, ali i o neprekidnim poboljšanjima. Najveća su dva poticaja za poboljšanja ponovno
oblikovanje organizacijske strukture (organizational redesign) i izvršno vodstvo (executive leadership).
Izvršno vodstvo igra ključnu ulogu i kroz tim vršnih menadžera (top management team). Samo oblikovanje organizacijske strukture mora biti dinamičan proces koji će omogućiti postizanje kompatibilnosti s okruženjem.
Analiza se organizacijske strukture i strategije provela na uzorku trgovačkih društava za ugostiteljstvo Županije istarske. Rezultati istraživanja pokazuju da su gospodarski subjekti usmjereni na poboljšanje proizvoda kao da i ne postoji jaka međuzavisnost između strategije i organizacijske strukture.

Keywords

strategija; organizacijska struktura; tim vršnih menadžera; komunikacijska sredstva; trgovačka društva za ugostiteljstvo

Hrčak ID:

182333

URI

https://hrcak.srce.hr/182333

Publication date:

30.12.1997.

Article data in other languages: english

Visits: 2.150 *