Review article
https://doi.org/10.20867/thm.2.1.3
Strategije razvoja i kvaliteta ponude u hotelijerstvu
Vesna Borković
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, Sveučilište u Splitu
Abstract
U radu se identificira važnost kvalitete svih opipljivih i neopipljivih elemenata ponude u hotelijerstvu i istražuje značenje, mogućnosti razvoja i održanje kvalitete kao ključne strategije za uspješno poslovanje. Predlaže se pristup upravljanja kvalitetom koja polazi od identificiranja
očekivanja gostiju kao baze za oblikovanje ponude. Postavljanjem u središte svih aktivnosti potrošača, stalnim praćenjem i mjerenjem stupnja zadovoljstva svakim elementom ponude i primjenom koncepta integralnog upravljanja kvalitetom (TQM) omogućuje se postizanje ne samo dobre tržišne pozicije nego razvoj lojalnosti i zadovoljstva svih zaposlenih.
Keywords
kvaliteta; hotelijerstvo; očekivanje gostiju; TQM; kontrola
Hrčak ID:
182472
URI
Publication date:
30.7.1996.
Visits: 1.792 *