Original scientific paper
Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke
Edo Rajh
Full text: croatian pdf 251 Kb
page 30-59
downloads: 4.076
cite
APA 6th Edition
Rajh, E. (2005). Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Privredna kretanja i ekonomska politika, 15 (102), 30-59. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/18519
MLA 8th Edition
Rajh, Edo. "Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 15, no. 102, 2005, pp. 30-59. https://hrcak.srce.hr/18519. Accessed 18 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Rajh, Edo. "Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke." Privredna kretanja i ekonomska politika 15, no. 102 (2005): 30-59. https://hrcak.srce.hr/18519
Harvard
Rajh, E. (2005). 'Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke', Privredna kretanja i ekonomska politika, 15(102), pp. 30-59. Available at: https://hrcak.srce.hr/18519 (Accessed 18 December 2024)
Vancouver
Rajh E. Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2005 [cited 2024 December 18];15(102):30-59. Available from: https://hrcak.srce.hr/18519
IEEE
E. Rajh, "Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.15, no. 102, pp. 30-59, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/18519. [Accessed: 18 December 2024]
Full text: english pdf 76 Kb
page 30-59
downloads: 925
cite
APA 6th Edition
Rajh, E. (2005). Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Privredna kretanja i ekonomska politika, 15 (102), 30-59. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/18519
MLA 8th Edition
Rajh, Edo. "Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 15, no. 102, 2005, pp. 30-59. https://hrcak.srce.hr/18519. Accessed 18 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Rajh, Edo. "Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke." Privredna kretanja i ekonomska politika 15, no. 102 (2005): 30-59. https://hrcak.srce.hr/18519
Harvard
Rajh, E. (2005). 'Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke', Privredna kretanja i ekonomska politika, 15(102), pp. 30-59. Available at: https://hrcak.srce.hr/18519 (Accessed 18 December 2024)
Vancouver
Rajh E. Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2005 [cited 2024 December 18];15(102):30-59. Available from: https://hrcak.srce.hr/18519
IEEE
E. Rajh, "Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.15, no. 102, pp. 30-59, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/18519. [Accessed: 18 December 2024]
Abstract
Sintezom postojećih teorijskih spoznaja definiran je strukturni model utjecaja elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Na temelju definiranog strukturnog modela definirane su hipoteze istraživanja. Kako bi se testirao definirani strukturni model i hipoteze istraživanja, provedeno je empirijsko istraživanje na uzorku studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da strukturni model pokazuje prihvatljivu razinu odgovaranja empirijskim podacima. Rezultirajući strukturni koeficijenti i pokazatelji neizravnog kauzalnog utjecaja omogućili su spoznavanje smjera i intenziteta utjecaja pojedinog analiziranog elementa marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Naposljetku, analizirane su i diskutirane implikacije rezultata istraživanja za teoriju i praksu upravljanja markama.
Keywords
tržišna vrijednost marke; strateško upravljanje markom; marketinški miks
Hrčak ID:
18519
URI
https://hrcak.srce.hr/18519
Publication date:
10.4.2005.
Article data in other languages:
english
Visits: 8.018
*