Skip to the main content

Preliminary communication

Gerilski marketing u poslovanju malih poduzeća

Marina Gregorić orcid id orcid.org/0000-0003-0741-2908 ; University College of Economics, Entrepreneurship and Management Nikola Subic Zrinski, Zagreb, Croatia
Vesna Marić orcid id orcid.org/0000-0002-4996-982X ; University College of Economics, Entrepreneurship and Management Nikola Subic Zrinski, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 317 Kb

page 99-118

downloads: 1.665

cite


Abstract

Gerilski marketing koncepcija je marketinga koja koristi dobre ideje i drugačije metode oglašavanja umjesto velikog budžeta. On koristi tradicionalna sredstva oglašavanja na neobičan način i time postiže efekt iznenađenja i prepoznatljivosti. Njime se mogu postići veliki rezultati u malim poduzećima. Ciljevi istraživanja su ukazati na različite mogućnosti i koristi primjene strategije gerilskog marketinga u poslovanju malih poduzeća. U istraživanju su primijenjene kvantitativna i kvalitativna metoda te primarni i sekundarni izvori informacija. Primarno istraživanje provedeno je kvantitativnom metodom, putem upitnika na uzorku od 50 malih poduzeća i kvalitativnom metodom putem intervjua na uzorku od 15 ispitanika, vlasnika ili direktora poduzeća. Rezultati istraživanja potvrdili su da primjena gerilskog marketinga u malim poduzećima povećava broj kupaca što dalje omogućava realizaciju većeg prihoda te profitabilno poslovanje. Male tvrtke koriste metode gerilskog marketinga i u tome su uspješne, ali ima prostora za poboljšanja i širu primjenu metoda i alata gerilskog marketinga.

Keywords

gerilski marketing; mala poduzeća; niski troškovi; oglašavanje

Hrčak ID:

191707

URI

https://hrcak.srce.hr/191707

Publication date:

29.12.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.995 *