Skip to the main content

Review article

IZBJEGLICE KAO POSEBNA KATEGORIJA UČENIKA INOG JEZIKA

Ranka Đurđević ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Martina Podboj orcid id orcid.org/0000-0001-8326-8165 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 490 Kb

page 245-261

downloads: 812

cite


Abstract

U jeku intenzivnih izbjegličkih kretanja Hrvatska se nedavno našla u dosad nepoznatoj poziciji tranzitne, ali i prihvatne zemlje izbjeglica. Tako se suočila s institucionalnim problemima njihova prihvata, a jedan od njih je i organiziranje i provođenje zakonom zajamčenih tečajeva hrvatskog jezika. Ovaj rad tematizira poučavanje izbjeglica kao posebno ranjive skupine učenika inog jezika, povezujući dvije međusobno nedjeljive dimenzije ove problematike – institucionalnu i primijenjenolingvističku. Navode se problemi i izazovi s kojima se u procesu poučavanja inog jezika susreću učenici izbjeglice i njihovi poučavatelji te neka moguća rješenja. Opisan je i kontekst aktualne izbjegličke problematike, čije je razumijevanje presudno za razvoj nastavnih programa i materijala te rad s tom skupinom učenika.

Keywords

izbjeglice; poučavanje ranjivih skupina učenika; hrvatski kao ini jezik

Hrčak ID:

193105

URI

https://hrcak.srce.hr/193105

Publication date:

15.12.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.417 *