Review article
https://doi.org/10.21464/mo46.124.3955
Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja
Lidija Nikolić
orcid.org/0000-0003-0360-0469
; Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Croatia
Abstract
Cilj rada je razjasniti ulogu stavova o glazbenom obrazovanju u procesu stjecanja kompetencija za podučavanje glazbe kod studenata, budućih učitelja. Uvidom u stavove studenata moglo bi se djelovati na njihovo kvalitetnije glazbeno obrazovanje na studiju i time utjecati na bolju kvalitetu nastave glazbe u mlađim razredima osnovne škole. Pregledom dosadašnjih istraživanja stavova studenata, budućih učitelja o glazbenom obrazovanju htjelo se utvrditi o čemu oni ovise, koji stavovi mogu nepovoljno djelovati na glazbeno obrazovanje na studiju te mogu li se tijekom studija mijenjati. Pokazalo se kako se tijekom nastave glazbe na učiteljskom studiju stavovi studenata mogu mijenjati u pozitivnom smjeru. Međutim, uslijed različitosti uvjeta nastave glazbe na učiteljskim studijima, ali i malobrojnih i metodološki neusklađenih istraživanja, još nije utvrđeno na koji se način i u kojoj mjeri kod studenata učiteljskoga studija može najučinkovitije djelovati na stvaranje pozitivnih stavova o glazbenom obrazovanju.
Keywords
glazbeno obrazovanje; metodika nastave glazbe; nastava glazbe; stavovi; učitelji primarnog obrazovanja; učiteljski studij
Hrčak ID:
199985
URI
Publication date:
17.4.2018.
Visits: 2.439 *