Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21464/mo46.124.3955

Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja

Lidija Nikolić orcid id orcid.org/0000-0003-0360-0469 ; Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Croatia


Full text: croatian pdf 316 Kb

page 39-55

downloads: 865

cite


Abstract

Cilj rada je razjasniti ulogu stavova o glazbenom obrazovanju u procesu stjecanja kompetencija za podučavanje glazbe kod studenata, budućih učitelja. Uvidom u stavove studenata moglo bi se djelovati na njihovo kvalitetnije glazbeno obrazovanje na studiju i time utjecati na bolju kvalitetu nastave glazbe u mlađim razredima osnovne škole. Pregledom dosadašnjih istraživanja stavova studenata, budućih učitelja o glazbenom obrazovanju htjelo se utvrditi o čemu oni ovise, koji stavovi mogu nepovoljno djelovati na glazbeno obrazovanje na studiju te mogu li se tijekom studija mijenjati. Pokazalo se kako se tijekom nastave glazbe na učiteljskom studiju stavovi studenata mogu mijenjati u pozitivnom smjeru. Međutim, uslijed različitosti uvjeta nastave glazbe na učiteljskim studijima, ali i malobrojnih i metodološki neusklađenih istraživanja, još nije utvrđeno na koji se način i u kojoj mjeri kod studenata učiteljskoga studija može najučinkovitije djelovati na stvaranje pozitivnih stavova o glazbenom obrazovanju.

Keywords

glazbeno obrazovanje; metodika nastave glazbe; nastava glazbe; stavovi; učitelji primarnog obrazovanja; učiteljski studij

Hrčak ID:

199985

URI

https://hrcak.srce.hr/199985

Publication date:

17.4.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.439 *